aktualności 31.07.2017

• trwa remont i kupno pierwszych koni
środa, 23 sierpnia 2017
Autor:

krótka informacja :)

1. Zapisy na zawody zostały zamknięte, więc powoli zaczynamy oceniać. Mam nadzieję, że uda się to zrobić maksymalnie do końca tego miesiąca, bo koników jest dużo zapisanych :D

2. Pomyślałam, że na stajni będą częściej organizowane jakieś zawody, dlatego chciałabym zrobić taką stałą listę Waszych rumaków, żeby przy następnych zawodach było dla Was szybciej. Nie musiałybyście się męczyć co chwilę z zapisywaniem i wypełnianiem formularzy bo automatycznie bym je umieszczała na liście startowej. Jeśli oczywiście byście się na to zgodziły, więc proszę żebyście dały znać czy mogę tak zrobić :)



7 komentarzy:

  1. Ja jestem za :) ciekawy i oryginalny pomysł z tą stałą listą, ale czy w realiach na każde zawody każdy się zjawia? Można by ten pomysł jakoś jeszcze fajniej dopracować, ale na mnie możesz liczyć :)
    Karen
    Any Win

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz ochote to napisz jakich koni szukasz, bo ostatnio znalazłam kilka piękności a będę organizować sprzedaż koni to mogę coś pod Ciebie dodać ;)
    Karen

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy ktokolwiek Ci podrzucał: http://spishipodromow.blogspot.com/
    Na samym dole postów masz też zgłoszenia na listy :D Bardzo przydatna sprawa

    Ze stałymi listami jest taki problem, że w zasadzie co chwilę ktoś dodaje nowego konia, a czasem potrzebuje się też jakiejś dodatkowej rzeczy w formularzu i w zasadzie więcej z tym problemów - dla organizatora - niż praktyczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem za stworzeniem takich list startowych, szczególnie jak zamierzasz w przyszłości też organizować zawody z tak dużą liczbą klas i kategorii. Oczywiście to dobrze, że organizujesz takie zawody :) tylko zgłaszanie się i tworzenie list startowych za każdym razem na pewno jest bardzo pracochłonne i trwa wieki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, odnośnie oferty którą zamówiłaś w sierpniu - masz świeżo założoną stajnię i od dwóch miesięcy brak oznak życia na niej, dlatego na razie nie będę realizować oferty aby kolejny koń poszedł w zapomnienie. Jak stajnia zacznie regularnie działać odezwij się do mnie.
    Juki, liliowa-zatoka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, zabieram moje konie, które dzierżawiłaś do siebie. Dziękuję za opiekę :p

    OdpowiedzUsuń

© Design by Agata for WS. Scroller, pattern.